fick kb...


hejsan bloggen!
Nu är jag hemma från ridningen och fick kb och det gick väll rätt så bra.I början gick det toppen.Verkligen jätte bra.Han var jätte fin i allt.Sen när vi skulle komma fram i galopp från skritt gick det lite mindre bra,han var lite busig och höll på att stegra.Vettefan om han gjorde det men känndes så iallafall.Har precis käkat just nu och ska snart dusha.Sitter och kollar på någon dålig&tråkig film som brorsan vill se och han verkligen vägrar att byta.Åhh min snälla mamma har köpt godis till mig och då menar jag verkligen MYCKET godis.Jag som hade lite tankar om att sluta och försöka att inte äta godis i en månad.Aja då sprack det på direkten.Kanske tar ett uppehåll någon annan dag?:)Ikväll ska jag inte göra så mycket.Kolla på tv,let's dance vafan!Och äta godis.Hihihi,gooott!Men ska dusha nu.puss

men mamma då....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0