godmorgon!

Godmorgon babes!
Sovit gott?I hope so,för det har jag.Somnade riktigt tidigt igårkväll,var riktigt trött efter ridningen somnade nog precis efter let's dance.Omg va mattias älskling var bra!Hahah willy då.Nej men han är rolig.Hursomhellst så hasr jag faktist precis käkat frulle och ska börja fixa mig för om en timme kommer mamma och hämtar mig och då ska vi kolla runt lite i centrum.Trevligt.Kanske inte blir så mycket bloggande idag för ska träffa julia sen också runt tolv.Var inte så länge sen jag träffade henne men saknar henne ändå.Hursomhellst så sitter jag i vardagsrummet nu och kollar lite på tv och lyssnar på musik.Men ska fixa mig nu.Kanske hinner med en outfit sen.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0