godnatt

Sista inlägget för ikväll,ska göra mig iordning för ''läggdags''haha som man sa när man var liten;).Känns som om mina ögon kommer sprängas när somhellst.Är ÖVERtrött och sen så svider det,aja blir väll så.Sitter och kollar på ûber tråkig hockey med pappa.Ush hatar det!Ska ju upp tidigt imorrn.Somvanligt.Men snart ni då äre helg.Haha,ja väldigt snart.Och gud vad jag längtar!På lördagen ska jag bara sova ut hela dagen lång.Nej men hittar väll på något;).Sen på söndagen ska man åka från nynäs till eskilstuna redan klockan nio:(fan,kommer inte att komma upp!Men behöver nog inte fixa mig så mycket eftersom att känner ju bara släktingarna där...och några till.Men strunt samma.Hörs imorrn.Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0