godnatt!

Godnatt!
Ja det säger jag nu,vet att klockan inte är mycket alls.Men nu börjar ALLA bra program eller ja nästan alla.Hehehe,sitter och kollar på tråkighockey med pappa just nu.Booooring!Och kollar litre i h&m katalogen(stavning)och kryssar i dom sakerna jag skulle vela ha.Känner verkligen för att shoppa just nu!Behöver massor av saker,hehe men skulle passa bra med en fet plånbok;).Bara 13 dagar kvar tills månadspeng!Längtar då ska jag faktist köpa något riktigt fint!Haha,nej skoja bara.Blir verkligen galen på mitt internet på kvällarna.Så otroligt segt!Och blogg.se ska vi ju inte ens prata om,imorrse när jag loggade in tillexempel så var endel utav alla bokstäver i allas inlägg i olika färger,grön,rosa,röd,blå,gul ja alla!Aaaarrrrgggg:@Skit samma,hörs imorrn.puss

bild från i sommras,miss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0