godnatt&sov så gott readers..

Hejsan alla söta bloggläsare!
Nu har jag nyss kollat på andra avenyn,dushat&ätit glass!Mycket man kan göra samtidigt,eller nästan samtidigt.Hehe åt ju inte precis glass och dushade samtidigt.Menmen,sitter just nu och kollar på tv med pappa.Fotboll somvanligt.Åhh alltid på kvällarna så får aldrig jag bestämma vad vi ska kolla på tv.Och då blir det alltid pappa som bestämmer och klart som fan att han väljer fotboll.Hm..står 0-0 just nu till något land.Vet inte ens vilka det är som spelar.Ska snart gå upp till min varma säng och kolla på något annat på tv.Börjar bli lite trött.Och skönt att gå och lägga sig i tid också.Men om jag får vara ärlig så har jag somnat jätte tidigt dom senaste dagarna.Som igår somnade jag runt tio i tio eller något.Skööönt!

Imorrn då vad händer då?Jag har faktist ingen aning.Tar väll dagen som den kommer somsagt.Lär ju komma hem rätt så sent för har ju ''elevensval'som sista lektion,och smart som man är väljer man tennis och det gör ju att man kommer hem vid fem.Och förresten var det inte jag som ville ha det.Valde det typ sist men fick det ändå.Hm..inte shysst alls.Nejnej,Ajuste skulle ju färga håret idag egentligen men så vart det inte.Hann aldrig och sånt.Men kanske ska göra det någon annan dag i veckan.Kanske i helgen får man hoppas.För nu är min hårfärg riktigt tråkig.Typ grå-brun?Eller enligt mig iallafall.Den är tråååååkig!Hihi,men nu ska jag borsta gaddarna och fixa mig för sängen.Hörs imorrn.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0