gratis festis!:D

Hejsan bloggläsare!
Är jag den enda som fått det jätte konstigt i menyn eller hur man säger på bloggen?Där vid inläggen och allt?Hm..konstigtAja iallafall lång&tråkig skoldag idag faktist.Slutade dagen med tråkig tennis.Fast var inte så tråkigt,för jag,linnea,lollo&ellen fick en varsin festis av våran tennislärare GRATIS!Wiho.Dagens bästa iallafall.Men resten av skolan har faktist vart helt okej.Drog ner till alice mormor&morfar med alice och åt väldigt god lunch,haha så mycket mycket godare än skolan.

Aja nu sitter jag&kollar på tv i vardagsrummet och äter kebab.Har nyss vart och handlat och det fick bli massor av gottigheter.En marabou och sen köpte jag hårfärg också,tror att mamma skulle försöka att färga mitt hår i helgen!Köpte en lite ljusare brun färg så hoppas på att det blir så som på bilden.Vilket det aldrig blir.Ska snart iallafall ta en dush,känner mig riktigt skitig efter tennisen.Imorrn får jag lite sovmorgon.Hihi,nej men ska till tandläkarn nio och då tycker jag att det är lite onödigt för det är bara 50 minuter senare.Haha.Ska iallafall sova till sju imorrn;)Aja nu ska jag dusha så hörs vi förmodligen senare.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0