haha filmen var asbra ju!

Hejsan sötnosar!
Förlåt för sån himlans dålig uppdatering i helgen men har verkligen inte hunnit.Hade det bäst igår tjejor!Gjorde lite busiga saker också,Hihi men vafan man är ju ändå tonåring!Daaah?Haha nej men somnade någon gång runt tre-halv fyra och lollo&julia somnade halv fem.Men roligt hade vi!Idag vaknade vi tio.Tidigt jag vet,både lollo&julia var aspigga och snäll som man är så gick man upp och fixade frukost.Eftervi ätit fixade vi oss och efter ett tag drog julia.Sen bestämde jag&lollo oss för att kolla på bio.Haha mogna som vi är gick vi på''det regnar köttbullar''fan vilket namn egentligen på en film.Men om jag får vara ärlig var det nog mer ungdomar där än barn?Konstigt för det var ju mer en barnfilm än en ungdomsfilm.Men bra var den!Efter filmen kom pappa och hämtade oss och skjussade hem lollo och nu är jag hemma.Har precis ätit hamburgare!Mums nej men är propmätt nu.Lägger förresten in bilderna senare när jag har tid.Hörs puss!


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha som att plinga på Linn och springa därifrån? ;D

2010-01-24 @ 18:07:49
URL: http://enjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0