haninge idag med jullan!

Godkväll sötnosar!
Allt bra med er då?Med mig äre bara finfint!Skoldagen idag var väll ganska så bra,var riktigt trött på morgonen men piggades fort upp.Slutade en timme tidigare.Wiho!Alltså istället för typ tre slutade vi två.Riktigt nice.Då gjorder jag sällskap hem med en bunt killar.Nämligen calle,gurra och några till.Trevligt.När jag kom hem tog jag en glass och kollade lite på tv.Skulle egentligen skriva ett inlägg men internetet funkade inte:Sknasigt,men nu är det igång igen!

Vid kvart i tre gick jag ner till tågstationen och mötte upp julia.Sen så åkte vi raka vägen till haninge.Gick först till tandläkarn och skulle kolla julias tandställning.Sen så mötte vi upp danne i haningecentrum och gick runt lite,drog till donken en stund och köpte glass.Haha och han retade mig hela tiden för att jag var så liten när han själv bara var typ 5-10 cm längre än mig.Muppunge!Hihi,efter ett tag drog han och då gick jag och julia och kollade i lite affärer men köpte inget.Vid kvart i sex tog vi tåget hem men det vart massor av konstiga saker som hände.Först var tåget försenat.Sen när vi skulle byta tåg i västerhaninge så fick vi plötsligt inte åka med det tåget.Så fick ta ett annat tåg.Aja kom hem iallafall.Haha men har haft en riktigt bra&rolig dag med MÅNGA skratt.Kom iallafall precis hem och sitter och käkar just nu.Ska snart dusha sen blire tvn.Oh juste haha idag på tåget kom jag på att vi har matteprov imorrn.Tror jag(?).Om jag inte är allt för mycket ute och cyklar.Annars hasr jag väll bara inbillat mig det;)Men nu ska jag dusha.Puss!

Kommentarer
Postat av: linnea

Sv; yes !

Prov imorgon ?:O

2010-01-26 @ 19:56:52
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0