har tråååkigt!

godkväll sötnosar!
Vad gör ni då?Själv gör jag inte så mycket,sitter och kollar på tv och snackar med linnea på msn,haha säger jag bara.Var ju ute och åkte pulka med linnea för några timmar sen.Fan vad vi flög säger jag bara!Haha,men bästa var ju när vi hoppade ashögt med snowracern och båda hoppade bara av.Haha,efter det gick vi in och åt och ungefär vid 6 tiden var jag tvungen att dra hem och käka.Åt bara lite nachochips med ost och lite andra saker.Gott,menmen nu sitter jag med pappa och brorsan och kollar på ett skitprogram på tv.Ja typ killprogram eller hur man säger och snackar med linnea på msn;)som jag sa.Förresten har börjat märka att blogg.se är hur segt som hellst på kvällarna.Går ju knappast att komma in på sidan för det ska ta sån tid.aja har inte så mycket mera att skriva om.Vi hörs.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0