hårinpackning

Hejsan sötnosar!
Har precis tagit en varm dush m hårinpackning,så skönt och bra för håret!Så nu känner jag mig fräsh igen,ska snart välja lite kläder inför imorrn.Inget specielt men kanske hinner lägga in en ''dagens outfit''får man hoppas.Var ju rätt så länge sen.


hursomhellst,tycker inte ni att lovet gått ovanligt fort?Det tycker jag.Lixom 2 och en halv vecka har ju nästan gått lika fort som en dag.Känns det som för dagarna har verkligen gått riktigt fort.Men mitt lov har iallafall vart riktigt bra från början till slutet.Det sämsta var nog att jag vart sjuk,fick hög feber och sen nageltrång som håller på att gå bort nu och det är riktigt skönt.Känner inget längre och det gör inte ont längre.Bra för om man ska gå runt i skolan i 7 timmar så kan jag tro att det gör ganska ont.Aja nog snack om det.Sitter i vardagsrummet just nu och kollar på någon dålig film med brorsan och den andra ''halv''brorsan,haha albin.Men det blir som att han är en brorsa för mig för att han är här från morgon till kväll.Jag lovar ser han ungefär lika mycket som jag ser min egna brorsa,eller mer.Men vi hörs sen eller imorrn!PUSS

Kommentarer
Postat av: Mysisen

me to :P harru msn :P adda mig jävligt nice :D [email protected] och min gammla gammla heter [email protected]

puss på re KD

2010-01-10 @ 21:50:40
URL: http://coolungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0