heartbreak hotel

Godkväll sötnosar!
Vad gör ni då?Själv gör jag inte så mycket,sitter och kollar på en film på tv.Heartbreak hotel.Och dricker coooola.Mums!Haha,ikväll har jag inte gjort så mycket.Eller jo,har nyss dushat sen efter det fick jag fnatt och rensade hela garderoben och städade den så nu är den grymt fin!Fasen vad jag har växt lixom,för bara en månad sen eller två så var jag 1,46 och nu är jag 1,50 lixom.Haha.Okej jag vet jag är riktigt kort.Aja,inte så intressant alls men äntligen så har jag fixat det här med mina kläder,dom låg bara i högar och jag som trodde att jag inte hade några kläder men det var ju inte sant.Har ju för mycket.Får inte shoppa så mycket som jag gör,hehe ska ju shoppa imorrn också.Men man blir ju glad av att shoppa.Det blir jag iallafall!Förresten sen så snackade mina päron om att åka till romme iår med några kompisar och deras barn asnice!Kommer åka då torsdag till söndag och bara åka skidor.Riktigt kul!Haha.Men vi hörs imorrn.Kanske ska ju upp redan klockan 07:30...suck


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg, kan inte du göra ett videoinlägg ?:)<3

2010-01-17 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0