hemma med julia:)

Hejsan sötnosar!
Gud vilken otrolig fredag jag hade igår,var eran lika bra?Gick faktist bra att rida.Fick mon cherie,men ska byta grupp till nästa vecka.När jag kom hem var det bara att slänga mig in i dushen sen käka och fixa mig.Och vid halv åtta skjussade pappa mig till julia.Hade otroligt mysigt där,kollade på film men redan vid halv nio vart jag trött.Fast somnade inte förns halv ett.Idag då så vaknade vi runt nio och var jätte pigga.Men riktigt sega.Vid tolv-halv ett drog vi ner till centrum för lite shopping.Kom hem med 2 annsiktsmasker och sen en sminkborttagning och en ny mascara.Igen!Jag vet men den jag köpte sist var jätte dålig.Hon i affären sa att den skulle ge mindre klumpar,men det var nog mest tvärtom.Nu sitter jag&julia hemma hos mig och kollar på an asbra film!Haha vet ni?Jag har precis färgat håret.Spännande va?Lägger upp bild senare.Ikväll ska julia sova hos mig och då blire att kolla på robinson.Och lite senare ha en liten ''spakväll''.Då ska vi bada och ha annsiktsmask.Mysigt va?Haha,lite avensjuka borde ni nog vara.Men somsagt.Blir inte så mycket mera uppdatering idag.Lägger in bild på hur håret vart och sånt.Men det får bli till senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0