inte trööööött!

Tjo!
Vad händer där ute hos er människor?Haaha,här händer typ inget lyssnar på musik för min snälla brorsa har fixat spotify åt mig fast lite taskigt för han fixade inte så att jag kunde vara medlem så jag är inne på hans och han har lösenord och allt så kommer inte kunna vara inne på det när jag vill sen så när han är inne på det så kan man inte vara inne samtidigt.Hahah fattar ni?Äsh skit samma.Gud jag är verkligen hur pigg som hellst!Känns som om jag aldrig kommer somna,haha och rätt så skönt också har inga planer imorrn.Det enda jag vet är att jag ska med morsan och handla sen har jag inga andra planer.Tar väll dagen som den kommer.Låter som en bra idè.Nej men i hörs väll mer imorrn.Puss och godnatt.Ja för er som ska sova;)jag ska vara uppe HELA natten;)

Kommentarer
Postat av: linnea

jag kan fixa s du får egen inloggning men annars är det ju att bara inte logga ut och stäng inte av datan :)

2010-01-05 @ 08:36:38
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0