i♥thaimat

hejsan sötnosar!
Förlåt men har inte hunnit bloggat någonting alls idag förutom sen imorrse,hursomhellst så kom jag hem nyss.Var och käkade på thai.Träffade julia iallafall runt tolv tiden i centrum och då gick vi runt lite sen drog vi hem till henne och kollade på massa skräckisar och åt glass.Sen hade drog vi ut en stund och träffade bea och gick till folketshus och satt där en stund.Sen vid fem tiden kom mammi&pappi och hämtade mig och då åkte vi till thai och åt maaaat!Mums<3på thaimat!Och efter det åkte vi hem och nu har jag precis kommit hem.Ska snart hoppa in i dushen och välja kläder för imorrn;)lite smart för då har man lite mera tid imorrn att platta håret osv.På ett sätt ska det bli riktigt roligt att börja skolan igen!Fast det enda är väll att man måste gå och lägga sig i tid och vakna ja riktigt tidigt.Fast ändå roligt att träffa endel,har saknat nåååååågra;)Hehe,men nu ska jag dusha och sen välja kläder och sånt.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0