ja på fredag börjar ridningen;)

Hejsan alla bloggläsare!
Åh är så glad över att ridningen börjar igen på fredag.Det ser jag verkligen fram emot och ja gud kan inte vara gladare för har verkligen saknat att rida.Höhö,sen så börjar ju let's dance också det ska bli riktigt skoj att se det för verkligen älskar det programet!Aja iallafall så har jag inte gjort ett skit idag.Har grymt ont i halsen när jag sväljer och när jag pratar hade det för en vecka sen men det gick över och nu har det kommit tillbaka igen,fan sen har jag gått och blivigt förkyld också.Just nu hatar jag vintern visst kan den vara hur mysig som hellst men det är ju just på vintern man blir förkyld eller iallafall jag!Så har lite svårt för att äta och sånt.Så kan ju säga att jag inte har käkat så mycket idag.Menmen,sitter och kollar på en film som är på tv nu eller den slutade precis så ska väll kolla vidare om det är ngt annat bra.Aja vi hörs väll senare.Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0