Jag är en morgonmänniska:D

Godmorgon!
Vaknade för en liten stund sen och är hur trött som hellst.Men orkade inte ligga och dega i sänge,vet det låter väldigt skönt men jag är en morgonmänniska!Hahah.Nej men hursomhellst.Och idag ska jag vara ned linnea!Tror inte att hon vaknar än,hm...ska man kanske ringa?Hahah,nej jag låter henne sova ut en stund.Visst är jag snäll?Nej men vad gör ni då?Själv sitter jag i vardagsrummet och ska snart äta frulle och kollar letar om det är något bra på tv,men det är det ju verkligen inte det.Åh gud också idag om en vecka börjar skolan.Fast ändå en vecka det är ju rätt så långt kvar.Ska göra den sista veckan till den bästa och försöka göra så att den går riktigt långsamt.För jag vill inte till skolan,pallar inte med det!Ush,men vem gillar egentligen skolan?Ja inte jag iallafall.Som ni kanske märker.Aja nu ska jag fixa frukost så hörs vi nog sen.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0