let´s dance

hejsan sötnosar!
Ridningen idag gick verkligen inte bra,skulle först fått robbie vilket jag vart riktigt glad över för var sugen på atr rida honom.Men sen blev det så att jag fick gulan.Vart glad men gick inte så bra faktist,eller det gick ju inte urdåligt!Men det går ju inte bra varje gång.Strunt samma.Sitter just nu i soffan och tjockar i mig godis och kollar på tv.Snart börjar let's dance,skojskoj.Idag äre ju något par som åker ut.Haha,undra vilket.Hejar ju på min älsklings mattias!<3.Kommer bli en lugn&mysig kväll ikväll.Bara mamma och jag,eller brorsan också men han spelar ju bara ps3 och är osocial så han märker man knappast att han är hemma.Haha.Imorrn ska  jag verkligen sova ut.Fast inte för länge för klockan tre ska jag,linnea,mamma&pappa åka och kolla på hockey.FUN!Fast jag kommer att skämmas ihjäl av en sak.Haha,säger jag bara.Nej men det kommer gå bra;).Men men snart börjar let's dance,vi hörs senare.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0