let's daaance

Godkväll sötnosar!.
Vad gör ni då?Själv så sitter jag och kollar på let's dance men är reklam just nu så då tänker jag såklart på bloggen först!Haha nejdå men börjar bli riktigt trött också.Kommer nog somna efter det här.Imorrn då vad hönder då?Hhih,jag ska iallafall vara med världens bästa julia.Men innan det har jag lovar mamma att dra ner tíll centrum en stund och småshoppa lite.Kan vara lite mysigt för behöver massor av nya saker!Har ju inte shoppat på några veckor,fan också månadspengen kommer inte förns om 3 dagar.Aja,har nog lite pengar iallafall på kortet.Nej men n börjar nog snart let's dance igen,hörs senare eller imorrn.Puss!

Kommentarer
Postat av: Steinarlouise

Thanks, keep up the good work.

2011-08-30 @ 10:05:41
URL: http://steinarlouise.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0