let's dance

hejsan alla bloggläsare!
Vad gör ni då?Själv gör jag inte så mycket.Var det någon mer än jag som kollade på let's dance förresten?Om jag får vara ärlig så var det inte så jätte många som var så bra.Kan ju vara så för att det var första avsnittet men just nu hejar jag på mattias!Han är ju bara så sjuuuuukt snygg;)Hahaha.Och så var han väll rätt så bra.Fast mest snygg;)Nej nu ska jag inte vara sån.Har nyss iallafall snackat med julia i telefon också snackade om allt.Specielt om killar.''Han vill inte vad han vill''ja det vart lite fel,skulle vara''han vet inte vad han vill''.Nej men nu ska jag inte berätta allt vi snackade om för det är lite av en hemligehet.It's a secret you know;).Nej men har väll inte så mycket mer att säga.Vi hörs nog imorrn för ska snart stänga av datorn.Så puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0