linnea med en symaskin?:O

Hejsan cuties!
Vad gör ni då?Själv sitter jag och kollar på tråkig hockey med pappa och han VÄGRAR att byta kanal.Åhhh typiskt pappor och när jag ber han så snällt att ändra så säger han att jag ska kolla på en annan tv.Morr säger jag som min förra lärare alltid sa.Haha,aja iallafall så drog jag till linnea runt fem tiden och då satt hon med en symaskin runt sig haha såg faktist lite roligt ut.Hon gjorde iallafall ett linne och riktigt fint vart det faktist.Hade bråkat lite med föräldrarna innan så innan sju var jag tvungen att dra hem.Men som tur var hade man linnea som sällskap och stackars dig säger jag bara!Men ni får inte veta vad;).Kan ju säga att jag verkligen skrattat mycket.Är iallafall hemma nu och har nyss käkat food.Mumsigt!Nu väntar jag till det är reklam på den här jävla hockeyn för då blire robinson;)och glass.Mums!Men vi hörs senare.Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0