NEJ 2 DAGAR KVAR:(

godmorgon sötnosar!
Sovit gott?Det har jag verkligen gjort!Somnade runt halv ett-ett och vaknade tio så har väll sovit ut lite(enligt mig).Har också drömt en jätte konstig dröm om att när hela min klass var i stockholm så var vi på ett museum så glömde dom mig där så fick jag stanna kvar där hela mitt liv.Haha,kanske låter barnsligt och det men det var ascoolt!Älskar att drömma,fast inte mardrömmar ush nej sånt blir man ju för det mesta bara rädd av.Aja strunt samma.Sitter iallafall och kollar på tv och äter lite frulle,ska snart dusha och fixa mig och sånt.Idag blir det nog att träffa linnea.Hade tänkt att vi skulle åka skridskor men eftersom att jag fått nageltrång så är det inte en sån bra idè så blir väll att vara inne vilket låter riktigt tråkigt.Men sånt är livet!Och ja snart börjar skolan,om hela 2 dagar.Längtar lite men ändå så önskar jag att lovet var längre.Men snart är det sportlov,ehm...tror jag?Vi hörs sen.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0