nyss dushat!

Godkväll bloggläsare!
Vad gör ni då?Själv gör jag väll inte så mycket,
sitter och väntar på att hannah montana ska börja.Haha love it!
Har nyss tagit en dush iallafall,vilket var
riktigt skönt!
Behövde verkligen det,rakade benen och tog i hårinpackning.
Så nu känner jag mig som en ny människa igen,
som man brukar säga.Men ibland gör man faktist det,
av med allt smink,bort med hårsprayen som bara förstör
håret och fram med sig själv.Typ.Sitter just nu
och väntar på ett sms från älsklings julia,för planerar
ifall om jag ska sova hos henne imorrn.
Ja efter ridningen så klart då.
Trevligttrevligt,Men nu börjar mitt favorit.
Hahahahaha.Puss!


Kommentarer
Postat av: luhh :)

Hörru,imorgon ska jag nog inte med till stallet. Blivit inbjuden till en premiär på en film så det är typ först lite för mingel och då kommer inte jag hinna rida :(<3

2010-01-28 @ 20:49:12
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0