nyss dushat


Hejsan bloggen!
Sådär ja,nu har jag precis dushat och
tagit massor av bilder hihi.Sitter iallafall just nu
och kollar på tv.Mästarnas mästare,tror jag att det hette.
Tydligen så har vi i min familj en
''rebecca får in bestämma program''dag och det suger!
Får inte kolla på mtv,eller dom andra braiga kanalerna:(.Åhh it sucks!
Ska iallafall kolla på paradise hotell senare.Skulle se det igår
men somnade faktist,ja igår somnade jag typ 21:40
skönt att somna lite tidigare än vanligt på vardagar.
Imorrn då vad händer då?Har faktist ingen aning!Har inte planerat något.
Men funderar på att kanske fråga mammie om hon har
lust att färga håret på mig imorrn(a).Skulle ju gjort det idag,men
följde ju med julia till haninge istället.
Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv nu.
Puss!


Kommentarer
Postat av: l

Sv; okej:P

2010-01-26 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0