onsdag

Hejsan alla söta bloggläsare
Förlåt för att jag inte bloggat på exakt hela dagen.Men har såklart inte hunnit.Skolan idag har faktist vart helt okej.Inget specielt hände förrutom att jag flög:DHaha orkar inte berätta men alice,hanna,nathalie,johanna,jocke&hugo vet vad som hände;).Efter skolan drog jag hem med en linnea med sig.Var ett tag sen men kul hade vi.Började med att vi åt en varsin semla och ja det är nog sista gången jag äter det!Ush hatar det.Sen efter en stund kom linneas mamma och hämtade oss och då åkte vi till thaibaren och käkade good thaimat.Sen drog vi till kyrkan för det var något med förintelsen sån som har med hitler och allt att göra.Träffade dom söta tvillingarna och manne b-vän.Haha,tror jag nästan bara skrattade åt honom.Det var iallafall jätte intressant men ändå samtidigt lite sorgligt,för dom snackade lite om dom i haiti.Ush vad hämskt:(.Men nu har jag iallafall precis kommit hem och sitter med päronen i vardagsrummet och kollar på robinsson.Ska snart ta en dush och sen kolla på andra avenyn.Ska också försöka klura ut vilket mitt bästa minne är för vi ska göra en uppsatts om det på engelskan.Och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja för något,kanske när jag&linnea var i värmland i sommar,eller dalarna ja jag får helt enkelt försöka att klura ut något bra minne.Men nu ska jag skynda mig in i dushen så jag hinner kolla på andra avenyn.Hörs senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0