pigg fast ändå trött?

hejsan bloggen!
Får bli ett litet kvällsinlägg nu då.Även om blogg.se laggar något otroligt mycket så ska jag hinna med ett inlägg till;)hehe.Har iallafall grymt tråkigt.Är lixom ulltra pigg men ändå har jag så tråkigt att jag nästan somnar.Hur går det ihop?Nej men när jag väl lägger mig i min säng kommer jag somna på direkten.Och inget bra är defast tv heller.Inga bra filmer och inga bra program.Tråkdag,hatar söndagar.Jag vet inte varför men har verkligen något emot den dagen.Kanske för att det är sista dagen på veckan?Nej men så kan det inte vara.Är nog för att när man går i skolan så är det sista dagen på helgen och då ska man somna tidigt så att man orkar av 5 långa dagar i skolbänken.Men det är skönt som fan att ha lov!Bara lite tråkigt för imorrn är det precis en vecka kvar tills skolan börjar.Kan ju säga att lovet har gått riktigt fort fast än så länge har det vart riktigt bra faktist!Har gjort det jag tycker mest om att göra.Varit med vänner,shoppat och tillochmed ridit ngn dag:)börjar rida igen på fredag på ridskolan och gissa om jag längtar?Haha,har aldrig gillat lukten i ett stall men just nu saknar jag den.Nej nu ska jag inte trötta ut er med mina tråkiga inlägg.Är ju faktist lite trött,och när jag är trött vet jag inte ibland vad det är jag skriver om.Visst låter det konstigt?Nej men det första som kommer upp i hjärnan det skriver jag.Okej kanske inte riktigt så aja ni vet hur jag menar.Nu ska jag iallafall tvätta bort sminket,borsta gaddarna sen lägga mig i min nybäddade säng och kolla på film.Ja om jag hittar någon bra.Visst låter det mysigt?Hehe,vi hörs.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0