PLGGAT HELA TIDEN,ELLER NÄSTAN:$

Hejsan bloggen!
Förlåt för att jag inte bloggade direkt när jag kom hem från skolan men var tvungen att börja plugga lite.Så pluggade någon timme,sen vart det en liten matpaus och sen plugga igen!Okej riktigt så kanske det inte var.Menmen.Vart inte så att jag var barnvakt idag.Vet inte varför.Men kanske lite skönt så jag har mer tid för pluggandet.Skoldagen idag var iallafall rolig,eller rolig kan jag nog inte påstå att den var men helt okej!No provet gick jätte bra tycker jag!Inte svårt alls.Men jobbade tre och tre och fick en ganska så bra grupp som hade pluggat lite mer än mig som verkligen var tur!Haha.Efter skolan kom pappa och hämtade mig och då åkte vi och köpte en pizza till brorsan och en till mig.Var riktigt hungrig och sen när vi kom hem var det bara att börja med pluggandet.Så har min dag sett ut iallafall!Ajuste fick reda på vad vi fick i elevensval idag och jag fick tråkig tennis som jag inte ens valt i första.Valde egentligen hk(hemkunskap)men får man det?Nej!Så vart lite sur på det för har redan haft tennis och tråkigt är det och har verkligen inte lust att ta mig upp till tennishallen varenda torsdag.Fast som tur är så har man linnea&ellen som sällskap varje gång;)Men nu ska jag snart ta en dush och plugga.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0