plugga

Hejsan sötnosar!
Ser ni något nytt med bloggen?Haha kanske kan vara för att jag har ny design.Vart faktist rätt så nöjd om jag får säga det själv.Kanske lite tråkigt att ha vit bakgrund och det.Men var ett tag sen och den är ju lugnt mycket bättre än den förra tråkiga gråa.Så nu får jag ta och ha den här ett tag.

Allt bra med er då?Själv äre finfint.Skolan idag har faktist vart rätt så bra.Tråkig och lång.Inget roligt direkt som hänt.På svenskan har vi börjat läsa ''i taket lyser stjärnorna''riktigt bra bok,ska se filmen när alla i klassen läst ut boken.Har redan sett filmen och den är super bra!Amen efter skolan kom mamma och hämtade mig och linnea,då drog vi mot centrum och jag köpte nya mappar till skolan.Alla mina har typ gått sönder och allt.Och efter det drog vi hem och inte gjorde så mycket,käkade och såg en urdålig film.Fattade ingenting:S.Sen vid fem drog hon och då pluggade jag lite på no:n och spanskan.Sitter nu och kollar på hannah montana och håller nästan på att somna,är hur trött som hellst.Ska ta en dush snart men först käka.Hörs senare.Ajuste imorrn har vi sovmorgon till 09:55 så skönt!Får iallafall sova ut två timmar.Men vi hörs senare puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0