plugga.SUCK!

Hejsan sötnosar!
Skoldagen idag var helt okej,började ju med träslöjd där vi skulle göra tavlor av något slag.Kommer inte ihåg,A och sen på matten när jag skulle ta en klubba så skar jag upp läppen på den och allt och seriöst blödde en timme!Fick gå runt med ett papper i hela en timme och se ut som en idiot,sen var det någon som sa:Men ta bort pappret och låt det torka,haha gick ju över på direkten.Så tack till den som sa så;)efter skolan drog jag hem till linnea.Skulle egentligen ha vart med julia men hon kunde inte,så drog hem till linnea och drack varm choklad och pluggade lite och kollade på sunes jul!Fan älskar dom filmerna!Sen efter ett tag drog vi ut och köpte pizza.Haha jag vet,tjockisar!Men gott var det.Drog hem vid kvart i sex och nu är jag hemma.Har precis käkat och ska snart ta en dush och plugga lite....suck:(Men sånt är livet,nu när man börjat skolan.Såg att min snälla(eller ibland snälla)mamma köpt en digestive marabou choklad åt mig.Thx mam!Men nu ska jag plugga lite.Vet inte om vi hörs senare .Men puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0