så skönt med sovmorgon

Godmorgon sötnosar!
Sovit gott?Det har jag,somnade runt elva typ och vaknade halv åtta.Men låg kvar till åtta,sen vare dags att gå upp och fixa mig och äta frulle.Men nu är jag klar!Kan verkligen lova er att jag hade riktigt svårt att välja kläder imorrse.Har nog äntrat kläder tre gånger.Men det fick duga med en vanlig tjocktröja och jeansleggings,lite enkelt.Ajuste idag har jag prov också.No prov.Hoppat att det kommer gå bra.Har inte pluggat så mycket.Men kan ju bero på att vi får kolla i boken på svaren,sen så är det våran sista lektion så kan ju plugga lite mer på lunchen eller något.Aja det blir bra.Just nu sitter jag och kollar på tv och läser lite bloggar.Får skjuss till skolan vilket är riktigt skönt,ush nej orkar inte gå.Ska ta mina HÖGA skor också.Ni vet dom med lite klack?För uggsen är über blöta.Efter skolan drar jag nog hem,vet inte om linnea följer med.Säkert,För ikväll ska vi vara barnvakt åt sveriges busigaste ungar!Aja önska oss lycka till;)Men vi hörs senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0