shit panik!skolan börjar på måndag:O

godkväll sötnosar!
Tänkte att detta ska bli sista inlägget för ikväll.Ska försöka somna tidigt för på måndag börjar skolan.Åhh längtar inte,det enda jag längtar tills just nu är den 20 februari;)det kommer bli bäst linnea!Hursomhellst så har jag precisk sett en jätte bra film som var på tv.''nätterna på stranden''tror jag den hette,hur bra film som hellst var den.Otroligt romantisk men tyvär lite sorgsen i slutet.Fast helt klart en utav mina favortitfilmer.Är så glad just nu för hade ju lite feber förrut men nu har den gått ner ja till nästan minus!Nej då men mycket lägre vilket är jätte bra för vill rida imorrn.Känns ju som om det var jätte längesen man red på ridskolan och det var nog faktist ett par veckor sen.Egentligen har jag inget att se fram emot för det är bara dressyr men det ska ändå bli roligt för har saknat som små ponnysarna i stallet;).Förresten så har jag tröttnat lite på headern och det jag har.Den är verkligen jättefin men vill ha något nytt och jag suger verkligen på att fixa så om någon där ute som är duktig på sånt har lust att fixa min så äre bara att hojta till som jag och linnea brukar säga.Hojt hojt!Nej men det var allt för mig vi hörs imorrn,puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0