sista inlägget

Godkväll bloggen!
Inte så jätte längesen jag bloggade,typ bara 1 timme sen.
Men struntsamma.Sitter och kollar fortfarande
på sommaren med göran.Och lite senare blir det att kolla på paradise hotell.
Hm..har väll egentligen inte så mycket att skriva om,
Men försöker att rabbla upp allt jag kommer på.

Fan va kul det kommer att bli att åka in till haninge imorrn förresten.
Ja ni vet ju hur mycket jag älskar att shoppa?
Är ju massor av rea.Så ska verkligen passa på att köpa det
som jag behöver och verkligen vill ha.
Och det är verkligen så mycket som jag verkligen vill ha!
Men nu har jag inte så mycket mera att säga
så det får bli sista
inlägget för ikväll.Vi hörs imorrn.
Pudd&godnatt

nu när det är lite,nej inte lite.
MYCKET kallt ute,så passar
jag på att bjuda på en fin sommarbild;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0