sket i pluggandet;)

Godkväll sötnosar!
Vart inget pluggande ikväll,kanske gör det senare.Tog en lååång dush istället då jag rakade benen.Behövdes verkligen lite ompyssling för mig själv!Haha.Nu sitter jag och kollar på idrottsgala som är på tv.Och äter min choklad.Mums!Ikväll blire väll att plugga lite och paradise hotell somvanligt;)Haha.Vet inte om ni ser det men har äntrat min blogg lite,vart inte specielt snyggt kanske inte direkt så som jag brukar ha.Men kännde för något nytt,så den får väll duga för ett tag iallafall.Och förresten sötnosar snart ärs min födelsedag.Haha.Eller om 1 och en halv månad typ.Önskar mig bara en sak och det är en ny mobil.Vet har redan en ny,men den suger och jag önskar mig inget annat så hoppas verkligen på att få en ny snygg mobbe.Hehe.Aja har inte så mycket mer att säga nu hörs senare.puss&godnatt!

älskar denna låt,när jag lyssnar på den tänker jag verkligen på sommaren!åhh saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0