skidor hela dagen!

Hejhej!
Förlåt,men hann inte skriva något imorrse.Hade verkligen bråttom!Vaknade sex,men orkade inte gå upp förns halv sju och då var det bara att skynda sig att fixa mat och sen fixa sig!Men hann klart iallafall!Vid tio i åtta kom linnea och hennes mamma och hämtade mig,då pkte vi ner till stationen och träffade alla andra som skulle med tåget.Rolig resa,haha sen vid halv tio var vi äntligen framme då var det bara att hämta ut skidorna och börja åka!Gick väll rätt så bra,fanns bara typ 3 backar eller något.Men roligt var det.Lite problem där ibland med ankarliften men annars gick det finfint!Kan ju inte säga att jag verkligen ger gärnet i backen,haha nej verkligen inte.Jag tar det lugnt och fint.Hehe.Men efter några timmars åkande var det skönt att få åka hem,fick lite ont i fötterna.Men vafan?Det hör ju till!Så nu är jag hemma.Sitter i soffan och gör ingenting alls.Tråkar.Men vi hörs senare,och tyvär så vart det inte så många bilder.Hann inte ta bara några på tåget men inget specielt.Kanske lägger upp dom,vem vet?;)puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0