slut på pluggandet,och döööööötrött!

hejsan alla söta bloggläsare
Hur mår ni då?Själv äre finfin!Bara lite trött.
Har ju typ pluggat hela kvällen,så lite trött blir man ju av att
sitta och plugga på kvällen.Men nu ska jag fan
lägga ifrån mig böckerna och göra något annat skoj.
Sitter och väntar på mamma&pappa just nu.
Dom är på bio just nu,snabba chash just nu,den skulle sluta någon
gång runt nio så den lär nog vara slut snart.
Annars så sitter jag och kollar på tv just nu och väntar
på att andra avenyn ska börja.
Börjar nio så inte långt kvar hörrni;).
Men kommer säkert somna,för är grymt trött!


imorrn då,vette fan vad jag ska hitta på faktist.
Har inga planer alls!Blir väll att göra matteläxan
som ska vara inne på fredag.
Tråkigt när lovet slutat för det är då alla prov&läxförhör
som man ska plugga till kommer.Ush i hate it!
Längtar nästa lov och vilket är det?
Sportlovet skulle jag nog tro.Trevligt trevligt,
sen så längtar jag tills den 13 mars.Vet ni varför?
jo för då fyller jag år!Hela 14 bast.
ojoj,Nej men 14 är väll ändå inte så stort?
Längtar mer till 15 jag!Moppe vettni.Haha,
men ni börjar det snart.Hörs imorrn!puss&godnatt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0