småshopping;)

Hello babes,
Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycke idag men hasr knappast vart hemma en sekund haha!Vid halv ett tror jag drog jag till linnea,vid halv tre tiden tåg vi bussen till centrum och småshoppade lite.Köpte bara en foundation och en bh.Sen fikade vi på ett fik där linnea nästan spydde?Ush,men det hon beställde in såg inte ''ospybart ut''haha kanske lite fel ordval men mitt nya ord!Jag tog iallafall en paj och en cola;)tjockis.Ajuste sen hände typ en jätte konstig sak.Allt vi gjorde och såg hände 2 gg,lite läskigt faktist.Utom polisbilarna dom såg vi 3 gg;).Aja efter det tog vi bussen hem igen alltså vi har åkt buss 2 gg idag!Haha,nej men då tog vi bussen hem till linnea och inte gjorde så mycket faktist.Satt väll mest vid datorn och ja nu är jag hemma.Ska äta nu så vi hörs sen!Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

okej :)<3

2010-01-04 @ 20:52:16
URL: http://tjuhna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0