SOMNA TIDIGT

godkväll sötnosar!
Åh sitter helt själv i vardagsrummet typ alla sover ellet utom marcus,han sitter nere med ett helt gäng killar och spelar ps3 tror jag?HAHA,så moget ju!Nej men har lust att skriva av mig lite nu men vet inte vad det är jag ska skriva om.Kanske om mitt perfekta liv?Nej där var jag verkligen inte seriös.Men kanske har jag ett perfekt liv,vänner man kan lita på,föräldrar som aldrig bråka.Ja det är nästan allt jag behöver just nu!Finns inget jag inte kan berätta för dom.Dom är man sista man tänker på när man somnar,och dom första man tänker på när man vaknar.


Men nog snack om det!Sitter och kollar på paradise hotel och ja gör inte så mycket mer.Är inte ett dugg trött men ska upp rätt så tidigt imorrn.Ska försöka komma upp redan vid halv nio för ska träffa julia i centrum halv tolv och då vill jag ha lite tid för att fixa mig och sånt,sen måste jag gå upp i normal tid!Borde ha börjat med för rätt så länge sen,men det kommer nog gå bra.Lär ju gå och lägga mig i tid när skolan börjar.För snart börjar det ''normala''livet igen vilket suger!Vill ha lov längre,men snart ni då äre sportlov!Haha känns som om jag snackar om det hela tiden.Men älskar verkligen lov och det jag längtar efter nu är sommarlovet.Och till våren för då är det tandställning som gäller för mig.Längtar verkligen.Fast är riktigt orolig för att det ska göra ont och ush nej vill man vara fin får man lida pin,så äre faktist!Nej men nu ska jag inte snacka så mycket mera längre,säger väll godnatt för kommer nog inte skriva mer ikväll för ska upp rätt så tidigt imorrn.Men vi hörs då.Puss&gotnatt:)

förlåt gumman,men du vet hur mycket jag älskar denna bild!:)<3

Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

vad händer idag ?

KRAM

2010-01-10 @ 02:35:27
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HATAR BILDEN :)

2010-01-10 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0