tandläkarn snart......

Godmorgon bloggläsare!
Ja nu sitter nog nästan alla i skolan framför skolbänken och tänker hm..bara några timmar kvar.Utom jag då!Haha.Men det är ju inte heller roligt att gå till tandläkarn.Det bästa med det är nog att man får lite sovmorgon.Men äntligen är det fredag.Åhh så skönt ju.

Dagen ser ut såhär iallafall:
Först dra till tandläkrn,kanske är där 15-20 minuter,beror ju på vad dom ska göra,sen blir det att gå till skolan,efter skolan blir det att dra hem och färga håret!Och sen packa det jag ska ha med mig till julia,efter det blir det bara att chilla och vänta tills vi ska åka till stallet.Kommer bli jätte roligt.Har bommar.Wiho!Men nu måste jag stänga av datorn.Så hörs vi sen när jag kommer hem.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0