tårar...

Hejsan bloggläsare!
Nu är jag äntligen hemma från skolan,så skönt faktist.Fast skoldagen har väll inte vart den bästa,tårar,tårar&ännu mera tårar.Men skönt som fan att man tar i tu i det och snackar om det.Så fredagen har ju inte börjar bäst.Men det gick faktist rätt så bra hos tanläkarn.Bara det att jag hade ett yttepytte litet hål så ska laga det efter sportlovet.Är ett tag dig vilket är jätte skönt.Efter skolan följde jag med linnea till via och lämnade en tröja till madde.Sen tog vi bussen hem och ja nu är jag hemma.Har nyss ätit nudlar och sitter just nu och kollar på tv.Ska snart börja packa sen fixa mig för stallet!Lite tråkigt för linnea ska inte med:/.Lyckosten ska på bioprämiär.Hur coolt är inte det?Träffa kändisar och allt.Ja det skulle vara riktigt nice;).Men alice ska iallafall följa med och kolla när hanna&jag rider.Funfun.Tyvär så ska jag inte färga håret idag.Åhh:(Men ska typ göra det imorrn när jag kommer hem och sånt.Brabra,men uppdateringen i helgen kommer absolut inte ligga på topp.För ska ju sova hos julia i natt.Men ett inlägg skriver jag nog innan jag drar.Puss!


Kommentarer
Postat av: ellie

sv; hih.. naae precis, vi håller tummarna på att det inte blir fler :) <3

2010-01-29 @ 14:52:33
URL: http://justelliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0