tråkigt

Hejsan alla söta bloggläsare!
Vad gör ni då?Själv så sitter jag och kollar på en jätte bra film just nu,
vet inte riktigt vad den heter,och orkar inte kolla.
Haha,skulle vara bra om jag pluggade istället nu men har det jag ska plugga
till i skolan,alltså spanak.Är inte så bråttom med det,
Men brukar alltid plugga dagen innan men det ska
jag ändra på!Haha aja.
Ikväll eller hela eftermiddagen har jag inte gjort något alls.
Tror jag har suttit på samma plats i flera timmar nu och bara
degat i soffan och suttit vid datorn,och letat
efter något bra på tv,snart
börjar mitt absolut favorit program,kan ni gissa vilket?
Haha the hills såklart!
Har precis ätit också,någon japansk mat som var
jätte äcklig.Förlåt men har aldrig gillat wokat kött eller vad det var.
Men nu börjar det snart.Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0