trött&fryser!

Hello cuties!
Allt bra med er då?Med mig äre väll bra,lite trött och fryser som fan!Skoldagen idag har väll vart bra,gått jävligt fort!Vart lite snöbollskrig i slutet,hehe fan vad alla är taskiga mot mig säger jag baaaara!Nej då kanske förkänade det?;)Efter skolan gick jag,linnnea,linus och hugo sällskap hem.Sen drog jag och linnea hem till mig och gjorde verkligen inget.Kollade på en rätt så bra film men båda var så trötta så båda satt väll och sov.Menmen,hon drog för en liten stund sen och då kom mamma hem med lite mat.Asgott!Har inte ätit så mycket idag så det var riktigt gott med lite mat i magen;)haha!Aja,sitter och kollar på hannah montana nu,barnslig jag ääär!Ska nog ta ett bad lite senare.Fryser och är hur trött som hellst.Men vi hörs nog sen.puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0