ush till ordet doktor

Godmorgon bloggen!
Förlåt för att det inte vart så mycket mera bloggande igår men orkade verkligen inte,har faktist börjast tröttna på att skriva här varenda dag.Aja ibland äre kul när man har något specielt att skriva om men det har verkligen inte jag.Strunt samma!Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra fårse helt enkelt.Har väldigt ont i halsen när jag pratar och när jag sväljer.Har sagt det till päronen och dom säger bara att vi ska gå till doktorn och kolla upp det så svarar jag på direkten men det börjar bli bättre!Ja som ni märker gillar inte jag ordet ''doktor''för om man går till doktorn=äcklig medecin(stavning)och det gillar verkligen inte jag.Ush nej.Menmen idag vaknade jag nog runt tio för att mamma väckte mig.Vart lite irreterad och ville sova längre men kunde inte somna om så då var det nog bäst att gå upp.Nu ska jag nog dusha,vi hörs nog sen.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0