vaken tidigt

Godmorgon!
Hahaha,visst är jag vaken tidigt?Men somnade väldigt tidigt igår,mamma och jag satt i vardagsrummet och kollade på let's dance och det hade inte ens gått halva programmet tills jag somnade,men vaknade i slutet och tror att hon fortbollsspelaren åkte ut?Tror det iallafall.Men hoppas verkligen det!För hon sööög,bäst var ju min älskling mattias;).Hehe,sen fixade jag mig för sängen och somnade på direkten.Var verkligen jätte trött.Har ju gjort något ansträngande nästan varje dag.Eller 2 dagar,först skidåkning och sen skridskor&ridning på samma dag så just nu har jag världens träningsvärk i alla ben.Aja sen vid tre tiden ska vi på hockey,kuuul!Nej men finns ju inget annat att göra och efter det har jag inga planer för vad jag ska göra.Aja ska snart dusha och äta frukost.Hörs sen.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0