vart med julia sötan!

Ojojojoj,vet inte vad jag ska säga om dagens uppdatering?Kanske ett litet förlåt?Aja vi drar ett sträck över det.Skolan idag var väll bra/dålig.Alltså bådeoch.Pallar inte snacka om det.Träffade bästavän efter skolan och drog hem till henne direkt.Gjorde smoties och tänkte kolla på fredagen den 13 men båda ångrade sig.Haha så det fick bli mean girls med lindsey lohan med i.Riktigt bra film,älskar den!Sen så hade vi så tråkigt att vi satte på musik och dansade häcken av oss.Hahahaha!Nej men kul vare;).Nu har jag iallafall precis kommit hem.Eller har käkat och dushat.

Imorrn ska jag med julia till haninge vid tre.Hon ska spänna tandställningen och då ska jag med och efter det ska vi gå lite i haningecentrum och kolla i lite affärer.Ni vet prova och kanske köpa något?Kommer ta med mig plånkan ofc.Men trevligt kommer vi säkert ha.Like always!Men nu sitter jag och kollar på sommaren med göran med mamma,för andra gången!Men bra är den.Eller det tycker iallafall jag.Aja vi hörs nog senare.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0