another cinderella story

Hejhej!

Har inte hunnit blogga något idag men har vart med julia och madde hela dagen! Var först i centrum och handlade lite gott. Sen drog vi hem till mig och kollade på another cinderella story asbra film! Efter det har vi bara ringt runt till kändisar. HAHA. Dom drog för en liten stund sen så här sitter jag och gör verkligen nadaa! Imorrn bär det av till stan igen med madde och julia. Kom ju på att det är pride så det lär ju vara mycke folk i stan då också.. Men skit i det! Man går ju ändå runt i affärer och så. Har tittat runt på ginas hemsida och har hittat saker jag verkligen vill ha och tänker köpa. Tur att förädrarna har gått med på att jag ska få barnbidrag istället! Haha det går allt bra med lite skrik hit och dit. Nej jag skoja bara! Eller? Men vi hörs senare. PUSS!

vill ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0