bankomatkort och leggfoto

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag! Fast vaknade nyss av att mamma ringde och väckte mig och sa att jag va tvungen att skynda mig ner till centrum för att jag ska skaffa ett nytt bankomatkort och ta leggfoto. Suck! Kommer bli så jävla ful på det fotot asså. Menmen är grymt trött asså för somna halv tre igår. Så jag kommer se grymt trött ut på kortet. Aja efter det ska jag iaf vara med linnea och det är ju asbra väder så drar väll säkert ner till hamnvik eller nicksta. Får se. Menmen nu ska jag fan ta och fixa mig riktigt riktigt snygg. Fast inge smink blire! Nej då ser man bara fettig och svettig ut. USH! Eller iaf jag. Nej men vi hörs senare.PUSS!

me right now!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

WtF ? ^^



Hur stavar du BÖG jag stavar det J U S T I N B I E B E R HAHAHA!

2010-07-12 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0