Barnbidrag blablabla

Hej allesammans!

Sett mina senaste inlägg? Då jag hissar och dissar och rekommenderar en annsiktsmask? Tänkte att om jag inte gör något sånt så kommer min blogg bli lite enformig. Alltså att jag bara skriver om vad jag gör på dagarna och så... Hursomhellst så har jag nyss haft världens diskussion med mina päron om att jag vill börja få mitt barnbidrag istället för mpnadspeng och det gick ju jätte bra.Så har typ stått och skrikit och allt på mina föräldrar. Haha känns lite töntigt nu efteråt eftersom att det bara ledde till bråk. Så inge barnbidrag för mig inte. Åhhhhh! Aja sitter iaf och dricker en cola och bara tar det lugnt. Väntar på att klockan ska bli 23:10 för då börjar sex and the city. Men är ett tag kvar tills det börjar så får väll kolla runt om det är något annat på tv så länge.

Imorrn ska jag iaf vara med alice och natha. Fast blir inte förns fyra tiden för då kommer alice hem. Innan det ska jag ner till banken med mammi och fixa med mitt nya kort. Ska föra över pengar från det jag hade innan och så. Men nu ska jag kolla lite på tv och dricka min cola. Vi hörs. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0