california gurls

Nää nu orkar jag inte med det här längre!

Och med det menar jag att jag inte orkar blogga mer idag. Har precis borstat tänderna och satt på mig en stooor t-shirt. Hittade inte mitt sminkborttagningsmedel(långt ord)så får sova med mascaran på inatt för tvål gör så jävla ont att få i ögonen! Nåja... Har precis kollat klart på sex and the city . Fan vad jag älskar det programet! Nej men ni får sova så gott så hörs vi imorrn. PUSS!


Jag vet... Det har blivit väldigt mycke webbilder men det är iaf något? Känns lite onödigt om man ska ta med kameran och sen ladda in bilderna på datorn när jag lika gärna kan ta bilder från en halvbra kamera på datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0