drar ner och solar&badar NU

Godmorgon alla söta bloggläsare!

Gud det va längesen jag vaknade såhär tidigt. Väcktes av mina föräldrar runt nio för skulle äta frukost. Men ska snart byta om till bikini och sen gå ner till bryggan och sola&bada.  Blir nog att vara där hela dagen och eftersom att mitt internet går ut runt tre tiden så kommer jag nog blogga mer när jag kommer hem. Idag ska jag verkligen satsa på att bli brun. Känns som om min färg börjar gå bort. Ajuste jag kollade ju på alice i underlandet igår och seröst jag fattade nada! Om jag inte skulle ha sett den tecknade filmen innan(längesen)så skulle jag nog inte ha fattat något. Nej men nu har päronen redan gått ner till bryggan så ska väll börja fixa iordning mig lite. Hörs senare.PUSS!

Någon bild jag hittade från när jag va på hamnvik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0