eenie meenie

Godmorgon alla vakna?

Haha äre någon ens som är vaken förutom jag och linnea? Ska iaf åka ut till landsort nu på morgonen med henne,hennes mamma och hennes mormor och morfar och vädret är ju på topp. Förlåt föresten för att jag inte bloggade något mer igår men låg och kollade på film och somnade lixom halv elva. Jätte skönt att somna tidigt faktist. Just nu sitter jag och dunkar spotify btw. Brorsan fixade det på datorn åt mig igår så jävla nice för har letat runt efter att skapa ett typ konto åt mig och nu ääntligen hittade jag hur man gjorde. Så nu äre justin bieber som dunkars varje dag. Kääääärlek. Nej nu ska jag packa lite sen drar jag. Kommer inte blogga något under dagaen för har ingen aning om när jag kommer att komma hem. Vi hörs iaf någon gång. Hahah puss!

right now. Bikinin är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0