godmorgon förresten

Godmorgon underbara bloggläsare!

Vaknade för inte alls länge sen. Runt halv elva tror jag? Blir faktist inte att åka till sommarstugan idag pga vädret.. Synd för jag som verkligen var sugen på att åka dit. Men sen så äre väll kanske inte det roligaste att sitta i en liten stuga när vädret är skit. Eller hur....? Har iallafall inga planer idag så får väll bara låta dagen rulla på. Tror jag ska dra ner på centrum en liten stund och bara gå runt lite. Finns säkert något jag måste köpa. Jo ett nytt örhänge till mitt senaste hål i örat. Köpte nyss ett men det jag hade hinnan har jag lyckats tappa... OUPS! Men kul att ha flera ju. Nej men snart ska jag nog ta och dusha och sen äta frukost. Vi hörs senare.PUSS!

OJOJOJ
bilden är tagen för exakt ett år sen. Seeeeeexig...

Kommentarer
Postat av: Syverann

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-11-25 @ 23:14:04
URL: http://syverann.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0